2015. február 10., kedd

Kim Soo Hyun 12 alkalma, mikor kínos szituba keveredett nyilvánosan ^-^

Kim Soo Hyun rengeteg szeretetet kap a rajongóitól bája, jóképűsége és kiváló színészi képességei miatt. De azt tudtátok, hogy néha kínos helyzetbe is keveredik...na jó, sokszor. :D

Nézzétek meg eme 12 imádni való (és kicsit szomorú) pillanatát, szerintem ti is imádni fogjátok majd!

1.Szegény Kim Soo Hyun-nak mindig figyelmen kívül hagyják a kézfogását











2. Mikor a hölgy figyelmen kívül hagyja Kim Soo Hyun kedves gesztusát, és ezáltal úgy néz ki, mintha magában táncolna :D
















3. És újra visszautasították a kézfogását :(
 4. Miért nem akarja senki sem megfogni a kezét? (Bezzeg ha én lennék... :D )










5. Talán ez alkalommal...vagy nem :(














6. Úgy tűnik Kim Soo Hyun-nak sosem volt esélye gyakorolni a kézfogást...

























7. “Csak egy kézfogásra vágytam… miért nem akar senki sem kezet rázni velem?!”


8. Még az apróságok is figyelmen kívül hagyják őt...















9. Szegény Kim Soo Hyun csak egy kis figyelemre vágyik












10. Az a furcsa pillanat, amikor nem tudja mit tegyen

11. Ha ez van rajtam, senki nem hagyhat majd figyelmen kívül :D

12. Olyan édes...nézzétek, milyen boldog, mikor végül sikerült kezet fognia egy kisgyerekkel ^-^

Ti megfognátok a kezét ha találkoznátok vele? :D



3 megjegyzés:

  1. Jaj, szegénykém :/ a 4. kép után, már nem bírtam mosolygás nélkül :)
    Nem az a kérdés, h meg fognám-e kezét, ha nem, hogy el is eresztem-e :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Számból vetted ki a szót :D Lehet, hogy előtte nyomni kéne egy kis pillanatragasztót a tenyeredbe :D

      Törlés
  2. Ha kell én bilincset is rakok fel

    VálaszTörlés