2015. február 11., szerda

Liar game (korean version)

Műfaj: Misztikus, thriller
Vetítés éve: 2014
Részek száma: 12
Ismertető: A történet egy televíziós show keretében megtartott játékot mutat be, aminek a fődíja 10 millió dollár. A nyerés elérése érdekében, minden módszer megengedett. Csalásra, átverésre, lopásra buzdítják a versenyzőket.A játékot az a versenyző nyeri, aki megszerzi a többiek pénzét, aki veszít, az adósságba keveredik. A versenyzők között találjuk a zseniális csalót Cha Woo-Jin-t ( Lee Sang-Yoon ), valamint a naiv és kedves főiskolai hallgatót Nam Da-Jung-ot ( Kim So-Eun ).

Vélemény
Megnéztem ezt is...igazándiból én többet vártam volna tőle. Izgalmas volt, nem mindig sikerült rájönnöm, éppen mit terveznek benne, de mégsem tudott megfogni magának ez a sorozat. A színészek nagyon jól játszottak, mindegyik kivétel nélkül. Aki egyedül irritált, nem is kevésszer, az maga Nam Da Jung volt. Néha már szívesen jól megráztam volna, hogy térjen már észhez. Egyszer mindenképp érdemes megnézni eme sorozatot, de én nem hinném, hogy még egyszer elő fogom venni, mert semmi extrát nem találtam benne.

Szereplők
A három főszereplőnk közül mint már írtam, Nam Da Jung-ot inkább hanyagoljuk. A színésznővel, Kim So Eun-nel nincsen semmi bajom, nem értem, miért nem kaphatna végre egy értelmes szerepet, hiszen van tehetsége a színjátszáshoz... A két férfiú több szót érdemel. Ha Woo Jin nagyon szimpatikus volt számomra, imádtam, hogy annyira logikusan gondolkozott és hogy végül kicsit emberibbé is vált, és nem maradt olyan érzéketlen, mint a sorozat elején. A színésszel, aki alakította, Lee Sang Yoon-nal még nem találkoztam eddig, de maga a színész nem került be így sem a kedvenceim közé. Kang Do Young számomra nagyon elborult volt, és megadta nekem azt, ami a szerepétől elvárható volt, méghozzá, hogy nagyon nagyon megutáltam őt. :D Shin Sung Rok-kal találkoztam már a YWCFTS-ban és ott is nagyon utáltam, de magát a színészt kedvelem, kiváncsian várom, miben fog még szerepelni.

Történet: 10/6
Szereplők: 10/6
Színészek: 10/7
Zene: 0

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése