2019. június 23., vasárnap

Arthdal krónikák, hetedik rész


Kedves mindenki, meg is hoztam a tegnapi, azaz a hetedik rész fordítását. A feliratot INNEN tölthetitek. Spoilermentesen megjegyzem, hogy Saya egy pillanat alatt belopta magát a szívembe azzal, amit tett.💓 Kinek hogy tetszett a hetedik rész? Majd írjátok meg, kérlek.

A sorozat egyébként három fejezetből áll, egy-egy fejezet pedig hat részből. A második fejezetet július 7.-én fejezik be, és úgy olvastam, hogy majd csak szeptember 7.-én folytatják. 
Ennyi volt mára, az új rész feliratát is remélem, hogy gyorsan feltöltik, és akkor ha ma nem is, de holnap biztosan hozom nektek.😉
Jó sorozat nézést mindenkinek!

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm a fordítást. Jó rész volt. Alakul a cselszövés mindenhol, bonyolódik a történtet.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a munkádat! Jó kis rész volt ez is.SJK ebben a kettős szerepben remekül játszik.Sayának az a nevetése.:) Nagyon okos. De Tagonért nekem kicsit fáj a szívem,nem tudom,a későbbiekben milyenné válik,hogy alakulnak a dolgok.

    VálaszTörlés
  3. Kedves HaNeul!
    Nagyon köszönöm a 7.részt is.Akkor most el is kezdem nézni,mert
    csak 5 rész van hátra és a következő 6 részig nem akarok várni
    szeptemberig :)

    VálaszTörlés