2019. június 20., csütörtök

Arthdal krónikák 6. rész felirata


Meghoztam a hatodik rész fordítását is. Csúsztam vele egy kicsit, remélhetőleg az eheti szombati résznek nem este 10kor teszik fel a feliratát, akkor időben tudom hozni. Eddig ez lett a kedvenc részem, bár mindet imádom. Song Joong Ki fergetegesen játszik, és VÉGRE megtudtuk ki is van a toronyban...bevallom, engem ez az első rész óta foglalkoztatott. 😉
A feliratot INNEN lehet letölteni, a videó a szokásos 450/720p-s videókhoz jó, direkt letöltést ITT a kommentekben találtok.

Szép napot kívánok nektek!

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen az újabb rész feliratát! ^^

    VálaszTörlés
  3. Köszi szépen az új részt! :)

    VálaszTörlés
  4. Megnéztem,hú,ez nagyon izgalmas rész volt.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a feliratot. Most már értem, hogy miért 3 évadm és mi az első címének az értelme.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépen köszönöm a 4-6.rész fordítását is.Kicsit lemaradtam,mert most egyben szeretném megnézni,ha kibírom még addig :)

    VálaszTörlés