2019. június 9., vasárnap

Arthdal krónikák, harmadik rész

"Mert Te vagy az álmom és a Wahan törzsé is!"

Kedves mindenki!
Meg is hoztam a harmadik rész fordítását, INNEN tölthetitek. Ismét a 450p-s/720p-s verziókhoz passzol. A negyedik rész is kijött már, illetve a felirata is angolul. Annak viszont majd csak holnap állok neki. És ugyanígy estére leszek kész vele előre láthatólag. Jó szórakozást a részhez. Tényleg érdekelne, kinek mi a véleménye a sorozatról. Kinek ki a kedvence, kit utál? Kommentben írjátok meg, és beszéljünk róla kicsit, mert rossz így magamban tartani a véleményemet. 😃

Szép estét mindenkinek!

11 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm a feliratokat. Megértem, hogy szeretnél visszajelzést a sorozattal kapcsolatban, és bár még csak az első részt láttam, arról írnék pár szót.
    Bemutató, ismertető rész volt, de egyetlen pillanatig sem unalmas. Valahol olvastam, hogy annyi szereplő van, hogy követhetetlen volt számára. Nekem nem jelentett gondot a "képbenmaradás". Első ránézésre Tagon az antihős, de nem hiszem, hogy ő lesz a fő gonosz. Csodás tájak, egy mese, aminek várom a folytatását. Ha megnéztem a többit, majd megírom a benyomásaimat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményed, érdekes volt olvasni. Nekem is nagyon tetszett, és elég hamar meg is jegyeztem, ki-kicsoda. Tagon szerintem sem a fő gonosz, de kíváncsian várom, mi lesz ebből a történetből. Song Joong Ki még mindig remekül játszik, és Tanya - Kim Ji Won is elnyerte a tetszésemet. :D

      Törlés
    2. Köszönöm szépen a feliratot! :)
      Nagyon örülők, hogy fordítod!
      A továbbiakban SPOILERESEN folytatom!
      A színészek nagyon jól játszanak szerintem. Eddig még sok mindent nem tudok róla mondani, mert megvárom a feliratodat mindig. De eddig, engem is megvett kilóra ez a sori! Andolul előre meg nem nézem, de megöl a kiváncsíság sok kérdésben. Például eddig nem láttuk, a félvér nevelt gyerekét Tagonnak. EunSum testvérét. Nagyon érdekel, hogy milyen szerepe lesz.
      Hogy fogja EunSum kiszabadítani Tanyát és a többieket? Tanya remélem megbosszúlja a törzsét. Főleg a gyerekeket...Na az nagyon nagyon kemény rész volt. Nem szégyenlem bevallani, el is sírtam magam rajta. Tudom tudom, a régi világ ilyen kegyetlen volt, főleg mikor rabszolgának hurcolták el az embereket..de akkor is.
      Nagyon várom már a többi részt is! :)
      Annyit írnék, hogy tényleg sok szereplő van, és figyelni kell, hogy ki kivel van, de ez egyáltalán nem negatívum. És az se, hogy az első részben bumm bele a közepébe vágtak. Kapkodtama fejem, hogy ki-kicsoda. :D
      Köszönöm szépen, hogy elvállaltad a fordítását ^.^

      Törlés
  2. Köszi a harmadik részt is! :) Tagon nagyon helyes volt fiatalként, de elég kegyetlen és túlontúl erős, ami felvet pár kérdést. Talán ő is uguri? Azért tudta, hogy kell őket megsebezni és tudta a gyenge pontjukat is? Az öreg vezetők is elég undorítóak, ahogy vitatkoznak a hatalmon. Nem tudom, mi lesz, de eddig oké a sorozat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is valami nem stimmel Tagonnal, én is gondoltam rá, hogy talán ő is Igutu vagy valami más...és kíváncsi leszek, ki lesz Song Joong Ki ikertesója...imádnám, ha ő maga játszaná azt a szerepet is!!

      Törlés
  3. Én is köszönöm a feliratokat. Együtt haladok veled, de gyakran a kiváncsiságom győz és megnézem angol felirattal is. Érdekes koncepció a koreai mitológiát ötvözni a földműves társadalom kialakulásának bemutatásával. Remélem a sok negatív kritika ellenére mind a három évadot látthatjuk idén.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon remélem! Szerintem ebben az évben ez a sorozat lesz a legfelkapotabb. Nagyon érdekes a története...engem megvett magának!

      Törlés
  4. Nagyon köszönöm hogy láthatom felirataid által ezt a sorozatot, szeretem a történetét, a főszereplőket, és mindent. További jó munkát a feliratozáshoz, számitok rá eztán is. Üdv.Baby

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm a 3.rész feliratát!
    Szép estét :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépen köszönöm a 3. rész fordítását és feliratát !

    VálaszTörlés