2019. szeptember 22., vasárnap

Arthdal Krónikák 17. rész felirata"

"- Miért tetted ezt?
- Te kezdted, Tagon!"

Kedves Mindenki!

Meg is hoztam az utolsó előtti rész feliratát nektek. Bevallom őszintén, fogalmam sincsen, hogy fogják ezt az egészet lezárni egyetlen rész alatt, de remélem nem csapják össze. Annyi kérdés van még nyitottan....de ma meglátjuk. Már hamarosan lent van az utolsó rész, amint kint lesz a felirata, neki is látok.
A tegnapi rész feliratát INNEN tölthetitek.

Jó szórakozást hozzá.
Annyit fűznék még hozzá, hogy Taealha nagyon "tökös" volt ebben a részben.

1 megjegyzés:

  1. Azta! De gyors vagy! Köszönöm szépen a fordítást. :)
    Nem bírtam magammal, és tegnap csak úgy belekukkantottam a 17. részbe mindennemű felirat nélkül, mert akkor szerintem még az angol se volt meg.
    És...teljesen kétségbe esetem. Eun-Sum még mindig ott toporog az erdőben, az arthdaliak egyre csak fogynak, és ennyi. Pedig még megannyi kérdés, és már csak egy rész van. Példának okáért ott van az a nweantal-i lány is, akit befogadott az orvos családja. Vele mi lesz?
    Ezért én is úgy gondolom, hogy összecsapás lesz a vége, ami persze nagy kár lenne, mert eddig kqva jó.

    VálaszTörlés