2019. szeptember 18., szerda

Arthdal Krónikák 16.rész "FRISSÍTVE"

"Aszívek. Az emberek szive."

Kedves nézők!

Elkészültem a 16. rész feliratával. Arra most nem volt időm, hogy leellenőrizzem, így majd hétvégén rakom fel a javított verziót. Elnézést ezért, nézzétek el nekem a hibákat benne. A rész újfent izgalmas volt, az én fejemben már elég jól körvonalozódott, mire is számíthatunk a végén.
Jó szórakozást hozzá!💓

A feliratot INNEN tudjátok tölteni, az avistazos 450-720p-s változatához passzol. Illetve találtam valakit, aki online feltölti VIDEA-ra, bár nem én kértem meg rá. Örültem volna, ha esetleg ez ügyben megkeres, de végülis ez egy jó dolog nekem. Amúgy is mostanában annyi stressz ér, hogy már bevettem a le+arom tablettámat.😆
Aki online akarja nézni, ITT megtalálja.

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen az újabb részt :)
    Szuperszonikus vagy!

    VálaszTörlés
  2. Hálásan köszi a 16-os részt! ♥ ♥ ♥

    VálaszTörlés
  3. Köszi az újabb részt, HaNeul! :) Érzem, hogy lesz itt valami Sayaék között... legalábbis remélem. Eunsommal nem sok romantika volt, nehogy már vele jöjjön össze! :/

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm az újabb részek fordítását ! :)
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm a forditást.

    VálaszTörlés