2019. szeptember 28., szombat

Arthdal 18. részének fordításával kapcsolatosan - FRISSÍTVE

Kedves mindenki. A héten nem voltam jól, és bevallom, csak most álltam neki a fordításnak. 1100 sor vár rám, eddig a 400. sorig jutottam, de ma nem megy tovább. Elnézést, hogy ennyit kell várni a fordításra. Szives türelmeteket kérem. Legkésőbb kedden fent lesz a felirat.
Köszönöm a megértést!💓

Nagyon jól esett, hogy mind ilyen kedvesen fogadtátok a késésemet. Ezért mindent beleadtam. És holnap már fent lesz az utolsó rész felirata is. Este 6 fele teszem fel. Még egyszer köszönöm a türelmeteket! 👍

7 megjegyzés:

  1. Jobbulást kívánok neked és én azt mondom, pihend ki azért magad! :) A vége egy nagy összevisszaság, remélem tényéeg lesz folytatás.

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük hogy lefordítod nekünk!De legfontosabb az egészséged türelmesen várunk .

    VálaszTörlés
  3. Jobbulást s ne aggódj miattunk. Mi megvárjuk míg meggyógyulsz s kész leszel vele.

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást, HaNeul!! ♥ Nem kell kapkodni, megvárunk.♥

    VálaszTörlés
  5. Mi igy is óriási köszönettel tartozunk önzetlen munkádért, nagyon jó pihenést a hétvégére, töltődj fel mi szivesen várunk rád.

    VálaszTörlés
  6. A lényeg, hogy gyógyuljál meg, mi megvárunk. Azért jól esik, a tájékoztatás és főleg, így nem nyaggatunk, hogy mikor lesz már készen. Tehát első az egészséged. Üdv: csabamama2

    VálaszTörlés
  7. Mielőbbi jobbulást Neked! Várunk türelmesen. Fő az egészség!

    VálaszTörlés