2019. június 2., vasárnap

Arthdal krónikák - Első rész -Javítva-


Elkészültem az első rész feliratával, INNEN le is tudjátok tölteni. A felirat a 450 és 720p-s verziókhoz is jó. Most ingyen tölthető ÁT-ről. Más letöltési segítséget nem tudok adni, viszont ha esetleg valakinek van direkt letöltős verziója, annak nagyon szépen megköszönném, ha segítene nekem ezzel. 

Úgy érzem, ez a sorozat nagyot fog robbanni a koreai sorozat történelemben. 💓
Nekem már belopta magát a szívembe.

Illetve írtam egy jegyzetet is, amit INNEN tölthettek le, ugyanis nem mindig volt könnyű dolgom a fordítás során.

A dramaday.net oldalról tölthető 720p verzióban. Fenn van az első rész és egy speciális verk film is.  A segítséget köszönöm koliszni-nek!!

21 megjegyzés:

  1. Kedves,haneul,nagyon vártam ezt a feliratot,amint látom sikerült a mi szerencsénkre nem elaludnod, de nálam csak koreai felirat van, magyar sajnos nem.Meg tudnád mondani mit csináljak? A felirat előtt nekem word dokumentum képe jelenik meg.Köszönöm,ha segítesz kyra

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm az első részt és máris nézem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most látom,hogy nekem is ez a helyzet a felirattal,amit Kyra is ír.

      Törlés
  3. A feliratot srt-ben nem lehet, mert a Mega doc kiterjesztésben hozz, és word-ben lehet megnézni, segitséget kérnék, mi a megoldás erre?

    VálaszTörlés
  4. Elviekben javítottam. Nem tudom, mi volt a gondja baja, de megoldódott.

    VálaszTörlés
  5. A dramaday.net oldalról tölthető 720p verzióban. Fenn van az első rész és egy speciális verk film is. Remélem segítettem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, bele is írom a bejegyzésbe :D

      Törlés
  6. Kedves HaNeul!Köszönöm szépen a fordítást,már nézem is! :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves HaNeul!
    Köszönet a fordításért. Nagyon vártam már ezt a sorozatot. Üdv.: Marcsi

    VálaszTörlés
  8. Üdv.
    Köszönöm szépen az 1.rész feliratát.
    chain

    VálaszTörlés
  9. Kedves Haneul!
    Smalencod-ról is tölthető. Én az 540-es versiót töltöttem,ahhoz is jó a felirat.

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen a fordítást! Én innen töltöttem, jó hozzá a felirat: https://kordramas.com/arthdal-chronicles-subtitle-indonesia/ (Az első két rész már fent van.)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm szépen a fordítást és a feliratot ! A dramaday net-ről az 540 verziót töltöttem le jó, mind minőségben, mind a felirathoz !

    VálaszTörlés
  12. Kedves Haneu! Először is hálás köszönetem a fordításért. Az Avistaz-ról letöltött 720 verzióhoz is illeszkedik a felirat?

    VálaszTörlés
  13. https://kordramas.com/arthdal-chronicles-subtitle-indonesia/ Szia! köszönöm a 1. rész feliratát. Itt egy direkt letöltő link. Ehhez is jó a felirat, kipróbáltam. :)

    VálaszTörlés
  14. Kedves HaNeul ! Nagyon szépen köszönöm a 2.részt is :)

    VálaszTörlés
  15. Kedves HaNeul! Innen is lehet tölteni: http://www1.fastdrama.me/watch-online/arthdal-chronicles/episode-2

    VálaszTörlés
  16. Aki nem tölti le Mango-ban nézze online, így a feliratot be lehet tölteni a CC gomb alatt. http://www1.fastdrama.me/watch-online/arthdal-chronicles/episode-2

    VálaszTörlés
  17. Köszönöm a feliratot, HaNeul! :)

    VálaszTörlés