2016. november 10., csütörtök

Az új blogom

Kedves olvasók!

Sűrű elnézések közepette meghoztam az új blogom címét, ahová az első két posztom már ki is került. Mostantól próbálom majd rendszeresen szerkeszteni is, hogy utolérhessem magamat a történésekben. :)

Az első bejegyzésemet ITT találjátok meg, remélem sokatokhoz eljut a fejlemény és az életem mostani szakasza, ami szerintem a legdominánsabb az eddigi életem folyamán.
Az új blogom címe egyébként: ourtimeoflove.blogspot.hu (szerelmünk ideje)
facebook-on: https://www.facebook.com/ourtimeoflove/

Mindenkinek jű olvasást és szép napot kívánok Nektek!

1 megjegyzés:

  1. Szia Eszter! Nagyon szépen köszönöm, hogy megosztod velünk az életed egy fontos szeletét! Öröm volt olvasni. <3
    Nagyon várom a folytatást! :)
    Fb oldalon megnéztem az említett magyar dal éneklését, milyen jóó hangja van a kedvesednek!
    Kíváncsi vagyok mit volt nehéz ott megszoknod, milyen a viszonyod az új anyukával, a családdal. Külön éltek-e.Illetve mit dolgozol, hogy illeszkedtél be a koreai társadalomba? Főváros vagy vidék?
    S a kedélyed (mert olyan sokszor írtad, hogy magad alatt voltál) alapjában megváltozott ott?
    Huhh, sok kérdésem lett hirtelen, mert nagyon tetszett a történet. <3

    Üdv: kiscsöpp

    VálaszTörlés