2015. június 1., hétfő

Algernon ni Hanataba wo 3. rész felirata

Elkészültem YamaPi új sorozatának harmadik részével. Úgy tűnik, minden héten felrakják egy  rész angol feliratát, így valószínűleg minden héten ilyenkor tudom hozni az új részt.
A mostani részben megismerhetjük Sakuto-kun érzelmeit, kit is szeret vajon a legjobban a világon. És megtudhatjuk Rio-chan miért érdeklődik Saku iránt és vajon őszinték-e az érzelmei irányában.
Jó szórakozást nektek az új részhez! :D

Valamint szeretnék elnézést kérni, de a Running man kicsit később kerül ki. Szégyenlem magam, mert megígértem, hogy hétvégére végzek vele, de sajnos a múlt héten rengeteget dolgoztam és nem éreztem az erőt ahhoz, hogy nekiessek. Haladtam vele, de nem eleget. Remélhetőleg a hétvégére befejezem mindkettőt!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése