2015. január 27., kedd

Boku no ita jikan

Boku no ita jikanÖrömmel jelentem, hogy a Boku no ita jikan című sorozatnak folyamatban van a további fordítása. A projektet a kawaii-fansub-ból Epercat-tel csináljuk közösen. A feliratok felkerülnek a d-addictsra is, valamint az inda video-ra is kikerülnek azok számára, akik online nézik. A feliratokat én fordítom, Epercat lektorálja. Remélhetőleg gyorsan tudok vele haladni, úgyhogy kitartást minden kedves nézőnek, hamarosan új rész fordításával érkezünk.

Frissítve (2014.11.17)
Örömmel jelentem mindenkinek, hogy a sorozat fordítását a mai nappal befejeztem, hamarosan az utolsó rész is lektorálva felkerült a d-addicts-ra! :D Remélem mindenkinek tetszeni fog a sorozat, nekem bekerült a kedvenceim közé!

A feliratokat NE égesd videóba és NE töltsd fel a netre, otthoni megnézés céljából készült! Anyagi hasznom NEM származott belőle! (Az indavideo-ra feltölti Epercat az online verziót!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése